Вас вітає "КВ"!

Слава Ісусу Христу!
Ви завітали на блог (інтернет-щоденник) двотижневика "Католицький Вісник". Тут відображаються найцікавіші публікації з наших архівних випусків.
Якщо ви хочете ознайомитися з оригіналом - свіжим "КВ"-2015 (безкоштовно!), або передплатити видання, напишіть на katol.visnyk@gmail.com або заповніть форму ліворуч.

Звертаємо Вашу увагу: передрук матеріалів вітається за умови активного гіперпосилання на джерело.

Цікавого перегляду!

понеділок, 1 липня 2013 р.

РІК ДЛЯ ІСУСА

"Ідіть, отже, і зробіть учнями всі народи: хрестячи їх в ім’я Отця, і Сина, і Святого Духа; навчаючи їх берегти все, що Я вам заповідав" (Мт 28, 19-20). Залишити все – і піти за Божим покликанням. Чи багато з нас можуть сказати, що робили це в житті? Хтось, лишаючи рутину, їде в паломництво; дехто може дати пожертву "на місії". Але сьогодні мова про людей, які віддають Ісусові рік свого життя. Частина з них готується для служіння на Схід – не лише Європи, але й до країн Східної Азії.

 


На Хмельниччині, у невеликому місті Красилові третій рік поспіль діє Місіонерська школа св. ап. Павла. Розташована на кількох поверхах реколекційного будинку при римо-католицькій парафії Найсвятішого Серця Ісуса, школа в істинному значенні є християнсько-екуменічною, її двері гостинно відчинені для греко- і римо-католиків, православних і протестантів. У школі беруть участь люди різних віку й національностей, новонавернені християни та досвідчені, які вже багато років служать у Церкві, й ті, хто відбув річну реабілітацію в Центрах для алко- та наркозалежних при Школі Християнського Життя і Євангелізації (ШХЖіЄ). З’їжджаються сюди люди з багатьох країн: Росії, Польщі, Латвії, Литви, Чехії, Білорусі, України, – об’єднані бажанням проповідувати Слово Боже. Сама Школа постала як відповідь на заклик Святішого Отця Йоана Павла II до нової євангелізації. Такою – відкритою і необхідною сучасному світу – її й заснував бр. Петро Куркевич з Ордену Братів Менших Капуцинів. Нині Школа діє з благословення єпископа Кам’янець-Подільської дієцезії Леона Дубравського.

Рік, присвячений Ісусові, поділяється на періоди навчання та безпосереднього служіння, тобто євангелізаційну роботу в різних містах і країнах. У перші три місяці місіонери опановують основи психології, апологетики, біблійний курс, методи вуличної євангелізації, роботу з дітьми та молоддю, залежними людьми, ведення молитовних зустрічей тощо. Школа формує своїх учнів за допомогою теорії і практики, молитви (спільної та особистої, а також медитації і Літургії) та спільного проживання. У подальші дев’ять місяців місіонери допомагають священикам при парафіях, працюють із дітьми та молоддю, у реабілітаційних центрах для нарко- та алкозалежних, а також у лікарнях.

Нижче пропонуємо вам свідоцтва учасників Школи. Можливо, для когось вони стануть першим кроком знайти своє місце і служіння в Церкві.

 

Катерина, 36 років, Україна

 

Про місіонерську школу я дізналася в Заболотові на літній сесії ШХЖіЄ. Рік думала про це. Але, можливо, був неслушний час. Бог іноді водить нас обхідними шляхами. Бажання поїхали до Школи знову з’явилося ще через рік, я розповіла про це священикові й отримала від нього благословення. Навчання у Школі дуже цікаве й різноманітне. Головне, чого нас вчать, – служити іншим, і це збагачує моє духовне життя.

Тим, хто хоче стати місіонером, але не має відваги, хочу побажати: більше довіряйте Богу.

 

Айгарс, 27 років, Латвія

 

Колись я був наркоманом, сидів у в’язниці. Потім потрапив до реабілітаційного центру, де Бог звільнив мене від всього цього. Відбувши реабілітацію, я став служити в реабілітаційному центрі таким людям, як я. Про Місіонерську школу я дізнався від хлопця, з яким разом служив у нашому центрі: він сам уже закінчив цю Школу й порадив мені поїхати туди.

Я приїхав, бо хотів укріпитися у своєму служінні, дізнатися більше про Бога і про себе, служити людям, які вживають наркотики, та підліткам, які можуть стати на цей шлях. Навчання у Школі, особливо апологетика (наука про захист та пояснення віри), зміцнило мене у вірі, розвіяло сумніви, і я тепер знаю, як розповідати людям про Бога. Моє духовне життя дуже збагатилося через молитву, на яку тут є багато часу: я навчився медитації, дізнався, як жити Божим Словом. Раніше я не читав Біблії і не використовував Слова на щодень. Зараз це дуже допомагає мені.

Тим, хто хотів би стати місіонером, раджу почитати Книгу пророка Йони. Для місіонерства потрібне Боже покликання. А також хочу сказати: не бійтеся, спробуйте. Це тільки рік життя. Що цей рік порівняно з Вічністю, яка на нас чекає? Якщо не вийде, будь-якої миті можна сказати "ні". Отже, вперед!

 

Контакти: м. Красилів, Хмельницька обл.,

тел.: (03855) 4-25-17, 4-25-18, +380969430499,

Немає коментарів:

Дописати коментар