Вас вітає "КВ"!

Слава Ісусу Христу!
Ви завітали на блог (інтернет-щоденник) двотижневика "Католицький Вісник". Тут відображаються найцікавіші публікації з наших архівних випусків.
Якщо ви хочете ознайомитися з оригіналом - свіжим "КВ"-2015 (безкоштовно!), або передплатити видання, напишіть на katol.visnyk@gmail.com або заповніть форму ліворуч.

Звертаємо Вашу увагу: передрук матеріалів вітається за умови активного гіперпосилання на джерело.

Цікавого перегляду!

понеділок, 27 травня 2013 р.

МОЛИТВА



Св. Шарбель – ліванський чудотворець, монах Маронітського ордену, священик. Це перший східний подвижник, канонізований відповідно до канонічного права Західної Церкви. Папа Павло VI ввірив заступництву святого Шарбеля "ліванську землю, щоб він допоміг їй здолати нинішні труднощі", – а ми можемо також довірити його духовній опіці всіх переслідуваних християн.



Боже, нескінченно прославлений у Твоїх Святих! Ти надихнув вірного слугу –монаха Шарбеля на світлий, але дуже тяжкий шлях суцільних випробувань, і він сміливо рушив у нове життя зі словами: "Мене кличе Бог! Так, так, мене кличе Бог! Він світло моє і душа моя! Я йду до Тебе, Отче! Я обов’язково прийду!" Шарбель Махлуф прийшов раз і назавжди до Бога, у пустельній тиші повністю присвятивши Йому себе, і Бог завжди був із ним.
О святий Божий угоднику Шарбелю, ще за життя на землі Господь прославив Тебе славою святих. Вислуховуючи твої натхненні молитви, Господь дарував тобі чудесний дар зцілення людей від різних недуг і хвороб. О безцінний лікарю, що силою Божою як раніше, так і нині всіляку хворобу скоро лікуєш, ти надія і втіха тих, кого вже залишили лікарі. О святий Шарбелю, прийми від люблячих і вдячних сердець молитви наші про різні потреби (вказати потребу), пропусти їх крізь своє серце і занеси Господу Богу за нас, грішних і недостойних: болящих зціли, бідуючим допоможи, і все нам потрібне для здоров’я тілесного та спасіння духовного у Бога випроси. А ми, вдячні за дивовижне Твоє заступництво, славимо Бога, який дарував нам такого молільника, цілителя і чудотворця.


"Отче наш ...", "Богородице Діво..." ("Радуйся"), "Слава Отцю..." (по 5 разів).

Немає коментарів:

Дописати коментар