Вас вітає "КВ"!

Слава Ісусу Христу!
Ви завітали на блог (інтернет-щоденник) двотижневика "Католицький Вісник". Тут відображаються найцікавіші публікації з наших архівних випусків.
Якщо ви хочете ознайомитися з оригіналом - свіжим "КВ"-2015 (безкоштовно!), або передплатити видання, напишіть на katol.visnyk@gmail.com або заповніть форму ліворуч.

Звертаємо Вашу увагу: передрук матеріалів вітається за умови активного гіперпосилання на джерело.

Цікавого перегляду!

середу, 24 жовтня 2012 р.

ЙОГО ОБРАЗ: ПИТАННЯ ПРО ІСУСА


22 квітня 2011 р., Великої П’ятниці, вперше в історії Римський Папа Бенедикт XVI відповів на питання глядачів італійського телебачення. Публікуємо фрагмент цієї розмови.



Перше питання. Про страждання безневинних

Ведучий: Святіший Отець, я хочу подякувати Вам за присутність, яка наповнює нас радістю і нагадує, що сьогодні – день, коли Ісус рішуче явив Свою любов, вмираючи на Хресті безневинним. І саме про страждання безневинних перше питання, яке надійшло від семирічної японської дівчинки: «Мене звуть Елена, я японка, мені сім років. Я дуже боюся, бо мій будинок сильно-сильно трусило. Бо загинуло багато дітей, таких як я. Бо ми більше не можемо грати в парку. Я хочу спитати: чому мені треба так боятися? Чому діти мають бути такими сумними? Дорогий Папа, ти розмовляєш з Богом, і я прошу тебе, поясни мені це».

Дорога Елено, щиро вітаю тебе. Я теж питав себе: чому так? Чому ви маєте стільки страждати, тоді як інші живуть у комфортних умовах? І ми не можемо знайти відповіді; проте ми знаємо, що Ісус страждав як і ви, безвинно, що справжній Бог, який явив себе в Ісусові, – на вашому боці. Це здається мені дуже важливим – навіть якщо у нас немає відповідей, якщо печаль залишається з нами, – але Бог по вашому боці, і повірте, це допоможе. Настане час, коли ми зможемо зрозуміти, чому так сталося. А нині мені здається важливим, щоб ви усвідомили: "Бог мене любить", навіть якщо здається, що Він мене не знає. Ні, Він любить мене, Він по моїй стороні, і ви можете бути впевнені, що в цілому світі стільки людей зараз із вами, думають про вас, вони прагнуть зробити бодай щось для вас, допомогти вам. І знайте, – колись ви зрозумієте, що це страждання не було даремним, не було марним, а за ним стоїть добрий задум, проект любові. Це не випадковість. Будь певна, ми – з тобою, з усіма японськими дітьми, які страждають, ми хочемо допомогти вам нашою молитвою, нашими діями, і будьте упевнені, що Бог допомагає вам. І давайте разом молитися про це, та буде світло для вас, як раніше.

Друге питання. Де душа?

Ведучий: Друге питання нагадує нам про Голгофу – йдеться про матір, що стоїть під хрестом свого сина. Ось питання італійки на ім’я Марія Тереза: Святіший Отець, душа мого сина Франческо, який перебуває у вегетативному стані з Великодня 2009 р., вже покинула його тіло, бо ж він більше не приходить до тями, чи вона ще з ним?

Певна річ, душа ще є присутня в його тілі. Можливо, його стан можна порівняти з гітарою, в якої порвалися струни, тому вона й мовчить. Так й інструмент тіла – він настільки крихкий, настільки уразливий, що душа, так би мовити, не може звучати, але вона все ще присутня. Крім того, я переконаний, що ця прихована душа глибоко відчуває вашу любов, навіть якщо не розуміє деталей, слів тощо, але присутність любові вона відчуває. І тому ваша присутність, дорогі батьки, дорога мама, поряд з ним, година за годиною щодня, це акт справжньої любові, що має велику цінність, оскільки ця присутність глибоко проникає у приховану душу, і таким чином воно є також свідченням віри в Бога, віру в людину. Коли йдеться про віру, то йдеться про зобов’язання перед життям, про шану до людського життя, також в найсумніших ситуаціях. Тому я заохочую вас продовжувати, усвідомлюючи велич вашого служіння, яке ви вчиняєте цим знаком довіри, цим знаком шани до життя, цією любов’ю до понівеченого тіла і стражденної душі.

Третє питання. Гнані християни

Ведучий: Третє питання переносить нас до Іраку: Ми, молоді християни Багдада, є нині гнані, як колись був гнаний Ісус. Святіший Отець, як Ви вважаєте, як ми можемо допомогти нашій християнській спільноті переглянути прагнення емігрувати до інших країн?

Маю сказати, що я молюся щодня за християн в Іраку. Вони – наші стражденні брати. Маємо зробити все можливе, аби вони змогли встояти перед спокусою емігрувати, цілком зрозумілою, зважаючи на умови, в яких вони живуть. Святий Престол має постійний контакт з різними спільнотами, не тільки з католицькими чи іншими християнськими, але головним чином – з нашими братами мусульманами, як шиїтами, так і суннітами. І ми прагнемо зробити все необхідне для примирення і взаєморозуміння, зокрема спільно з урядом країни, допомогти йому на цьому важкому етапі знов об’єднати розділене суспільство. Бо проблема саме в цьому: суспільство розділилося, воно є роздроблене настільки, що більш не усвідомлює: "Попри всі відмінності, ми – один народ зі спільною історією, де кожному знайдеться своє місце". І необхідно відновити це усвідомлення. І ми прагнемо, саме через діалог з різними групами, сприяти процесу відновлення, тому закликаємо вас, дорогі брати християни Іраку, мати віру, бути терплячими і довіритися Богові, долучаючись до цього складного процесу. Знайте, що я молюся за вас.

Текст інтерв’ю опублікований Sala Stampa della Santa Sede, www.vatican.va
(Скорочений переклад "КВ")


"КВ" в електронному форматі
Приклади випусків за 2011 р. - тут  files.mail.ru/8PPUP6
І півріччя 2012 р. - тут files.mail.ru/XVRWF6

При передрукуванні обов'язкове активне гіперпосилання на http://katolyckyj-visnyk.blogspot.com/

Немає коментарів:

Дописати коментар